Почитувани клиенти,
Сите сугестии, пофалби и приговори за нашите производи и услуги се важни за нас во насока на натамошно нивно подобрување, со што придонесувате за поуспешна соработка, за која ние Ви се заблагодаруваме. Задоволување на Вашите потреби со нашите услуги е целта на која ние сме посветени во секој аспект на нашата работа.
1. ПОДНЕСУВАЊЕ НА ПОФАЛБИ И СУГЕСТИИ
Доколку чувствувате потреба да го искажете Вашето задоволство од соработката со нас и нашите услуги или пак имате некоја сугестија и предлог која е во насока на подобрување на нашата понуда и соработка, би ви биле благодарни доколку истото го споделите со нас преку панелот за пофалби и сугестии, поставен на нашата веб страна.
2. ПОДНЕСУВАЊЕ НА ПРИГОВОРИ
Хоризонти овозможува на своите клиенти да поднесат приговор за работата на вработените, филијалите како и на целокупната организација.
Доколку во соработката со Хоризонти се соочите со:
- неадекватно однесување на било кој од вработените на Хоризонти;
- непостапување од страна на вработените или организацијата согласно одредбите и условите од договорот за заем;
- материјална штета, произлезена од договорот за заем и другата кредитна документација;
- кршење на правилата и процедурите поврзани со кредитното работење и кодексите, од страна на вработен во Хоризонти;
- сторена неправда и селективна примена на политиките, процедурите и критериумите во однос на други корисници;
- незадоволство од начинот на кој е пропишана соработката со Хоризонти и нејзините вработени;
Ве молиме веднаш да реагирате како би можеле да преземеме корективни дејствија од наша страна. Вашето мислење е она што ние посебно го цениме, а вашите очекувања и потреби се она што настојуваме да го исполниме.
- Приговорите може да ни ги доставите на еден од следниве начини:
- Во писмена форма на една од адресите на Хоризонти (директно на вработените или преку пошта) со ознака дека станува збор за приговор
- По e-mail
- Директно на нашата веб страна преку панелот за приговори (подолу)
Вашите приговори ќе бидат разгледани согласно интерните политики на Хоризонти, и ќе добиете одговор во рок од најдоцна 30 (триесет) дена од денот на поднесување на приговорот.
3. ПАНЕЛ ЗА ПОФАЛБИ, СУГЕСТИИ И ПРИГОВОРИ
Ве молиме внесете ги вашите точни податоци и наведете во образложението дали станува збор за: пофалба, сугестија или приговор. Сите полиња се задолжителни.